Signaal versterkers

GSM (Mobiel) Signaal versterkers

Afleverinformatie

 

AFLEVEREN VAN UW BESTELLING

 

Standaard verzendkosten in Nederland zijn €7,49 per pakket in de Benelux rekend het koeriersbedrijf  €16,40 tenzij het pakket meer dan 10Kg weegt

De reden van de iets hogere verzendkosten is het feit dat wij een koerier gebruiken i.p.v postorderbedrijf waar wij uit ervaring weten 20% van de verzendingen verloren of gesloten worden.

 

HOE WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?

 
Uw bestelling wordt door ons met zorg ingepakt en verzekerd aangeboden via Packs Koeriersdiensten, zei zullen uw bestelling in principe als u voor 16:30 besteld en de goederen in voorraad zijn u de volgende dag uw bestelling aanbieden. (Tijdens de wintermaandenversturen wij minimaal twee maal per week.)
 
 

WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?

 
Indien u een bestelling heeft geplaatst en betaald voor 16:30 op een werkdag, zult u de werkdag daarop uw bestelling ontvangen. * Indien producten op voorraad zijn. (Tijdens de wintermaandenversturen wij minimaal twee maal per week.)
 
 

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

 
Nadat uw bestelling verzonden is, kunt u een track & trace code ontvangen. Met deze track & trace code kunt u  uw bestelling volgen. Let op dit gebeurt alleen op uw verzoek.
 
 

MIJN BESTELLING IS VERZONDEN MAAR IK HEB NOG NIETS ONTVANGEN?

 
Het kan voorkomen dat er  iets mis gaat, u niet aanwezig bent op moment van aflevering of een andere vorm van miscommunicatie. Mocht uw bestelling langer dan 3 werkdagen onderweg zijn. Dan verzoeken u wij contact met ons op te nemen. Bestellingen welke zijn verstuurd worden per email aan u doorgeven en krijgen op Parrot-ardrone.nl de status VERZONDEN.
 
 

IK BEN NIET THUIS OP DE VERWACHTE LEVERDATUM WAT NU?

 
Indien u niet thuis bent op het moment dat uw bestelling aan u wordt aangeboden, zullen zij het de werkdag daarop nogmaals proberen. Indien u op dat moment weer niet aanwezig bent kunt u uw bestelling ophalen bij het door de bezorger aangeven distributiecentrum. Let op: na 5 dagen word het pakket naar ons gerouteerd.
 
 

IK WIL NIET DAT MIJN BESTELLING AANGEBODEN WORDT BIJ DE BUREN

 
U kunt op het moment van bestelling aangeven dat u, uw bestelling niet afgeleverd wilt hebben bij de buren. Dit kan simpelweg door het invullen bij uw extra bericht.
 
 

WAT GEBEURT ER ALS MIJN LEVERING VERLOREN OF BESCHADIGD RAAKT?

Het kan uiteraard voorkomen dat uw bestelling verloren gaat. In dat geval zullen wij uw bestelling opnieuw verzenden. Mocht uw pakket bij aankomst beschadigd zijn vragen wij u daar foto's van te maken en het product aan ons te retourneren. Ook in dit geval zullen wij uw bestelling opnieuw versturen. Elke pakket is verzekerd en u moet hiervoor tekenen indien het pakket dus beschadigd neem het pakket dan niet in ontvangst.

 

AR.Drone 2.0 Onderdelen Shop © 2017 - Site & hosting by ERC Automatisering